Tags: pipeline | Bruno | court | mistake

Court Mistakenly Posts Secret $2 Million Settlement

Thursday, 30 Aug 2012 09:29 AM

 

Share:
  Comment  |
   Contact Us  |
  Print  
|  A   A  
  Copy Shortlink

A California court has mistakenly posted secret Pacific Gas & Electric settlement documents showing more than $2 million went to a teenager burned in the San Bruno gas pipeline explosion.

The 2010 blast killed eight people and destroyed dozens of homes. It was blamed on an inferior pipeline weld.

The Santa Cruz Sentinel reports the documents posted on the San Mateo County court website provide the first public look at the amount the utility is paying to settle lawsuits.

The pages stamped "sealed under court order" show PG&E agreed to pay $1.8 million to the burned teen girl. She also gets more than $677,000 to cover her attorney fees and $19,400 for medical expenses.

© Copyright 2014 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.

Share:
  Comment  |
   Contact Us  |
  Print  
  Copy Shortlink
Around the Web
Join the Newsmax Community
Please review Community Guidelines before posting a comment.
>> Register to share your comments with the community.
>> Login if you are already a member.
blog comments powered by Disqus
 
Email:
Country
Zip Code:
Privacy: We never share your email.
 
Hot Topics
Follow Newsmax
Like us
on Facebook
Follow us
on Twitter
Add us
on Google Plus
Around the Web
Top Stories
You May Also Like

Gov. Jerry Brown Signs Bills Promoting Electric Car Usage

Monday, 22 Sep 2014 12:10 PM

California Gov. Jerry Brown signed several bills on Sunday intended to boost his state's electric car market, including  . . .

Global Threats Likely Sparked Obama Revamp of Nuclear Program

Monday, 22 Sep 2014 12:10 PM

Arms control supporters are expressing baffled disappointment over efforts by the Obama administration to modernize nu . . .

Alaska TV Reporter Quits on Air to Promote Pot

Monday, 22 Sep 2014 12:01 PM

A reporter for an Alaska TV station revealed on the air that she owns a medical marijuana business and was quitting her  . . .

Most Commented

Newsmax, Moneynews, and Independent. American. are registered trademarks of Newsmax Media, Inc. Newsmax TV, NewsmaxWorld, NewsmaxHealth, are trademarks of Newsmax Media, Inc.

 
NEWSMAX.COM
America's News Page
©  Newsmax Media, Inc.
All Rights Reserved