Tags: Gore | Al Jazeera | lawsuit | Current TV

1Like our page
2Share
Finance
Former U.S. Vice President Al Gore sued Al Jazeera over a $500 million deal to purchase his network, Current TV.
Gore, Al Jazeera, lawsuit, Current TV
 

Newsmax, Moneynews, Newsmax Health, and Independent. American. are registered trademarks of Newsmax Media, Inc. Newsmax TV, and Newsmax World are trademarks of Newsmax Media, Inc.

 
NEWSMAX.COM
America's News Page
©  Newsmax Media, Inc.
All Rights Reserved